janúar 13, 2006

welkom


Mijn eerste post.


Nou. dat was het dan.


deze blog verkeert nog in het beginstadium. ik ben op het moment druk bezig met allerlei tekeningen/opdrachten inscannen en zal proberen al mijn werk van de laatste twee jaar zo snel mogelijk op deze site te zetten. verder zal ik ook proberen in de toekomst deze website goed bij te houden en steeds weer nieuw werk toe te voegen. ja, ik ga dit nieuwe jaar goed beginnen. houd deze site dus goed in de gaten! en als je vragen hebt mag je me altijd mailen.


3 Comments:

Anonymous Nafnlaus said...

ziet er cool uit; hoop in de toekomst hier meer van je werk te zien en de ontwikkeling die je doormaakt

1/15/2006 9:38 f.h.  
Blogger Esmé said...

Hoi Iris,
ik vind het er ook mooi uitzien.
Zo mooi, dat ik je nageaapt hebt. Ik hoop dat je het niet erg vindt:
http://foto-foob.blogspot.com/

Liefs.

1/15/2006 3:23 e.h.  
Blogger iris said...

thank you. much appreciated. :)

1/16/2006 8:46 e.h.  

Skrifa ummæli

<< Home