febrúar 10, 2007

18 februari Goeiemiddag! huiskamerconcertje!

En jullie zijn allen welkom. :) zeg het voort!

4 Comments:

Anonymous Nafnlaus said...

ziet er lekker uit iris! big up! cyaa

2/12/2007 5:50 e.h.  
Blogger Esmé said...

Ik moet even kijken of ik kan komen dan hoor...

;-) ha-ha.

xx

2/17/2007 2:15 f.h.  
Anonymous Nafnlaus said...

Þessi athugasemd hefur verið fjarlægð af stjórnanda bloggs.

2/18/2007 2:15 f.h.  
Anonymous Nafnlaus said...

Þessi athugasemd hefur verið fjarlægð af stjórnanda bloggs.

2/20/2007 11:28 f.h.  

Skrifa ummæli

<< Home