Zondag
Dit wordt een kort bericht, want het is ontzettend warm en ik heb niet veel zin om heel lang achter de computer te zitten. Dus voornamelijk plaatjes en korte info.




Ik was eerst naar Parisian Laundry aan de westkant van Montréal. Daar werd het werk van Graeme Patterson vertoond (onderdeel van Biennale) Animatiesfilmpjes en erg mooie minitauurtjes van (vervallen) gebouwen. Bekijk zijn site hier: http://www.graemepatterson.com/Introframeset.htm Ik vond het wel een inspirerende collectie. Typisch Canadese gebouwen. leuk!

Na de Parisian Laundry heb ik een hapje gegeten in een soort van studentencafeetje en dat was heel gezellig. De werknemers daar waren erg benieuwd naar Nederland en stelden veel vragen. Dat was wel leuk. Ook erg lekker eten.
Daarna besloot ik maar naar de Bruce Nauman expo in het museum van hedendaagse kunst te gaan. Ik had al eerder een expo van Bruce Nauman gezien in Liverpool, maar besloot toch weer te gaan in het geval dat deze expo iets anders zou zijn. Ik ben erg blij geweest met mijn keus, want er werd inderdaad ander werk vertoond dan in Tate Liverpool. Wederom erg erg tof neonlichten werk. Ik ben een fan, dat is zeker.
Hier een paar van zijn neonstukken :



en nu.....nog 2 nachtjes slapen! hopelijk tot snel in nederland!

0 Comments:
Skrifa ummæli
<< Home