janúar 27, 2006

The Man Himself

Gisteren kreeg ik te horen dat David Lynch vandaag een lezing gaat houden in Vrije Universiteits gebouw van Amsterdam! Ik was er eerst wat wantrouwig over; want het staat eigenlijk verder nergens vermeld op de website of in de kranten en ik vond het zo toevallig, misschien wel te toevallig dat na twee weken lang Lynch seminar gevolgd te hebben, hij ineens een lezing blijkt te houden hier in Nederland.

Maar ik heb gebeld en de vrouw aan de andere kant van de lijn heeft het bevestigd.

Het is waar, Lynch is in Nederland. In Amsterdam. Lynch gaat een lezing houden over creativiteit en (on)bewuste breinprocessen. Lynch is er gewoon. En ik ben erbij en heel erg blij!

Ik vertel later wel hoe het was.

2 Comments:

Anonymous Nafnlaus said...

He iris!

mooie blog hoor. ik hoorde dus op donderdag dat lynch in nederland zou zijn om 1300 in de VU. Kon ik niet omdat ik een tentamen had, hoezo kut..

Hoe was het?

Kus Thijs

1/30/2006 3:00 e.h.  
Blogger iris said...

Het was best wel zweverig. Het ging voornamelijk over transcendente meditatie en zijn streven naar wereldvrede. Maar ja, wel bijzonder om hem van zo dichtbij in het echt te zien natuurlijk, dus ik heb er zeker geen spijt van. Wel jammer dat je tentamen had!

Leuk dat je even bent gaan kijken op deze site. dankje. :)

1/30/2006 9:38 e.h.  

Skrifa ummæli

<< Home