janúar 19, 2006

Seminars = doodletijd.

De komende paar weken heb ik seminars.

Deze week en volgende week David Lynch seminar.
Ik heb al The Alphabet, The Grandmother (twee korte films) en Eraserhead gezien de afgelopen dagen. Vandaag hebben we The Elephant Man gezien. Ik vond het een hele mooie en ontroerende film. Daarna hebben we er twee uur lang over gesproken en toen had ik het wel weer even gehad. Ik ben nu ook best moe. Bespreken is intensief hoor! Ik ga zo ook lekker slapen denk ik, maar zal waarschijnlijk nog een hele tijd blijven piekeren over de symbolische betekenissen in Lynch z'n films, wat bedoelt hij hiermee, wat wil hij daarmee zeggen?
Morgen gaan we kijken naar Blue Velvet, een film die ik al eerder gezien heb en niet een hele grote indruk op me gemaakt heeft, maar misschien denk ik daar morgen wel anders over, ontdek ik ineens nieuwe dingen, ideetjes, feitjes.

Doodles die ik vandaag gemaakt heb tijdens het bespreken van Elephant Man (tja, je kunt niet de hele tijd blijven opletten) en stukjes aantekeningen. Zo ziet een dummy er dus uit na veel uren 'aandachtig' luisteren:











0 Comments:

Skrifa ummæli

<< Home