febrúar 02, 2006

nog meer onzin!












1 Comments:

Anonymous Nafnlaus said...

He iris! Alles goed?

Site is erg mooi, ben gecharmeerd van je tekeningen. Vooral Napoleon Dynamite (of is het nou toch Grunberg?) is schitterend. Het eerste plaatje vind ik ook mooi. Wil je nog steeds als het zover is een hoesje maken voor ons? Wanneer is je feestje nou?

Kuss Thijs

2/14/2006 11:49 e.h.  

Skrifa ummæli

<< Home