Site is erg mooi, ben gecharmeerd van je tekeningen. Vooral Napoleon Dynamite (of is het nou toch Grunberg?) is schitterend. Het eerste plaatje vind ik ook mooi. Wil je nog steeds als het zover is een hoesje maken voor ons? Wanneer is je feestje nou?
1 Comments:
He iris! Alles goed?
Site is erg mooi, ben gecharmeerd van je tekeningen. Vooral Napoleon Dynamite (of is het nou toch Grunberg?) is schitterend. Het eerste plaatje vind ik ook mooi. Wil je nog steeds als het zover is een hoesje maken voor ons? Wanneer is je feestje nou?
Kuss Thijs
Skrifa ummæli
<< Home