júní 07, 2006

noisebreaker.

Voor monoloog heb ik een filmpje van 9 minuten gemaakt en een cdtje met irritante geluiden. Het filmpje is echt wel tof geworden. Het cdtje is ook wel tof, maar was vooral erg leuk om te doen...gewoon een beetje irritante geluiden opnemen met zo'n voicerecorder, leuk joh! Kwalitatief gezien, misschien wat minder leuk, maar op zich mag het best slecht van kwaliteit zijn als het toch geluidsoverlast moet voorstellen, nietwaar? Ik heb ook maar even een mooi hoesje gemaakt, zie hieronder:

Omslag:























binnenkant CD-houder:


DVD-houder:




ik ben vergeten te 'rotate'en.

0 Comments:

Skrifa ummæli

<< Home