apríl 11, 2006

opdracht: verhaal van sylvie (St.Maarten)







2 Comments:

Anonymous Nafnlaus said...

Mooi...

Is dat soms de spin Anansi?

Hoe staat het trouwens met de voorbereidingen van je buitenland avontuur? Ik liep zelf 7 mooie maanden stage in Zuid-Afrika.

De bovenbeste groeten,

Bert

4/12/2006 3:55 e.h.  
Blogger Esmé said...

Wauw, tof ier! Vind ze echt heel mooi geworden. Heb je al reactie gekregen van Sint Maarten over je tekeningen?

4/19/2006 3:50 e.h.  

Skrifa ummæli

<< Home