posted by iris at þriðjudagur, apríl 11, 2006
Mooi...Is dat soms de spin Anansi?Hoe staat het trouwens met de voorbereidingen van je buitenland avontuur? Ik liep zelf 7 mooie maanden stage in Zuid-Afrika.De bovenbeste groeten,Bert
Wauw, tof ier! Vind ze echt heel mooi geworden. Heb je al reactie gekregen van Sint Maarten over je tekeningen?
Skrifa ummæli
<< Home
Skoða allan prófílinn minn
2 Comments:
Mooi...
Is dat soms de spin Anansi?
Hoe staat het trouwens met de voorbereidingen van je buitenland avontuur? Ik liep zelf 7 mooie maanden stage in Zuid-Afrika.
De bovenbeste groeten,
Bert
Wauw, tof ier! Vind ze echt heel mooi geworden. Heb je al reactie gekregen van Sint Maarten over je tekeningen?
Skrifa ummæli
<< Home