posted by iris at föstudagur, mars 10, 2006
Hi,Erg mooie en vermakelijke site! Komt er geen update meer? Gun mij die lol nu...Groeten,een teleurgesteld, ex-toevallig passant, genaamd Bert
Wees niet getreurd, ik beloof dat ik binnenkort weer even flink ga updaten, bert! iris
oef...
Skrifa ummæli
<< Home
Skoða allan prófílinn minn
3 Comments:
Hi,
Erg mooie en vermakelijke site! Komt er geen update meer? Gun mij die lol nu...
Groeten,
een teleurgesteld, ex-toevallig passant, genaamd Bert
Wees niet getreurd, ik beloof dat ik binnenkort weer even flink ga updaten, bert!
iris
oef...
Skrifa ummæli
<< Home