ágúst 01, 2006

Resultaten knutseldag #2

De resultaten van knutseldag #2 zijn nu te bezichtigen!



Deze twee schilderijtjes heb ik gister bij Anneke thuis gemaakt.
Ik had die twee stukken hout ooit ergens gevonden en besloot er maar een keer iets mee
te doen. Ik vond het heel fijn om weer eens te schilderen, dat heb ik al een hele tijd niet meer gedaan. Op knutseldag #1 heb ik een heel groot schilderij gemaakt, maar nog geen kans
gehad om het mee naar huis te nemen of te fotograferen omdat het 1. te groot en te onhandig is om met de fiets mee naar huis te nemen, 2. ik geen zin heb om ermee te lopen en 3. ik steeds mijn fotocamera vergeet. Dus dat komt nog wel.

1. zielig meisje.



2. rood.

0 Comments:

Skrifa ummæli

<< Home