mars 28, 2007

ruim voldoende

mijn beoordeling ging prima. ruim voldoende tot goed.
dit is de eerste beoordeling geweest die gewoon lekker ging.
moet nog wel wat aan de presentatie werken.

hier nog de uitwerkingen van de opdracht van onze gastdocent Paul Faassen.
Ik moest namelijk beelden maken bij de combinatie religie en getallen.








ohja, en op vrijdag de 13e vlieg ik naar montreal, canadaaaaaaaah.

1 Comments:

Blogger Esmé said...

erg onder de indruk van je werk ier!

4/01/2007 7:44 e.h.  

Skrifa ummæli

<< Home