nóvember 19, 2007

De Nacht

Mijn eindproject wil ik doen over de nacht.
Hoe wordt de nacht ervaren door de meeste mensen?

Ik wil onderzoek doen naar de nachtmens.
Waarom komt deze 's nachts pas tot leven? Uit vrije wil of niet?
En zo ja, wat is er nou zo fijn aan de nacht? Wat is de moeite waard om te zien/ervaren?
Waar zou je ons, dagmensen, nou eigenlijk voor wakker kunnen maken?
Is het niet ongezond om alleen 's nachts uit bed te komen?

Ik ben van plan om tijdens mijn onderzoek nachtmensen te interviewen en de nacht
met ze mee te maken. Ken of ben jij een nachtmens? Laat het me graag weten.
(iris.deppe@gmail.com)

0 Comments:

Skrifa ummæli

<< Home