ágúst 30, 2006

Schoenen opgeleukt!




Een paar weken terug heb ik een paar witte, hoge nep All-Stars gekocht, maar nog steeds niet gedragen. Ik vond ze een beetje saai en te wit. Na vandaag bezig te zijn geweest met een rode spuitbus voor een schoolopdracht, besloot maar meteen ook mijn schoentjes was op te leuken.

Zie hier het resultaat.




1 Comments:

Anonymous Nafnlaus said...

Heel leuk gedaan, die schoenen. Je zou zo een nieuwe lijn kunnen ontwerpen. "Bashfull shoes" of zo iets. Ga zo door,
AM

9/04/2006 12:18 e.h.  

Skrifa ummæli

<< Home