posted by iris at föstudagur, nóvember 03, 2006
Ier, zoals ik je al eerder verteld hebt: ik ben zwaar onder de indruk van je website. Ziet er flink goed uit! Bovendien vind ik deze site ook erg leuk nu, met dat rood.
Skrifa ummæli
<< Home
Skoða allan prófílinn minn
1 Comments:
Ier, zoals ik je al eerder verteld hebt: ik ben zwaar onder de indruk van je website. Ziet er flink goed uit!
Bovendien vind ik deze site ook erg leuk nu, met dat rood.
Skrifa ummæli
<< Home