nóvember 03, 2006

Website is online!

(klik op plaatje)

1 Comments:

Blogger Esmé said...

Ier, zoals ik je al eerder verteld hebt: ik ben zwaar onder de indruk van je website. Ziet er flink goed uit!

Bovendien vind ik deze site ook erg leuk nu, met dat rood.

11/04/2006 5:15 e.h.  

Skrifa ummæli

<< Home