nóvember 03, 2006

Inktschetsen - model

Afgelopen week gemaakt:



























1 Comments:

Blogger Esmé said...

Ik ben trots op jou! En vind het heel lief wat je bij mijn blog geschrvene hebt. Dankjewel. :-) Ik vind jou ook echt zo goed geworden, als ik zo kijk naar die schetsen. Wauw! :D

11/04/2006 5:20 e.h.  

Skrifa ummæli

<< Home