nóvember 03, 2006

vreemde waterwezens.






2 Comments:

Anonymous Nafnlaus said...

hey Iris, te gekke blog, mooi werk en ik ben echt onder de indruk van je website!bravo

groetjes Joost

11/07/2006 12:13 e.h.  
Blogger iris said...

he dankjewel joost! wow, ik ben verrast dat veel mensen mijn website zo leuk vinden, wel ontzettend leuk om te horen natuurlijk. dus bedankt. Jij hebt trouwens ook echt heel mooi werk op je blog weer. Doorgaan met het muziekthema, die illustraties zijn tof!

11/07/2006 9:51 e.h.  

Skrifa ummæli

<< Home